Leírás
Az IntézményVezetés legújabb kötete a hibrid oktatás megtervezéséhez kínál segítséget, kapaszkodót.
Az első fejezetben egy konkrét iskola válaszát ismerheti meg a 2020 tavaszán meghirdetett távoktatási helyzetre vonatkozóan, majd a második fejezetben olyan alapelvekről olvashat, amelyek mentén érdemes a folyamatokat megtervezni. A harmadik fejezetben a tanulók önálló tanulását segítő eszközöket, módszereket ismerhet meg. A negyedik fejezet a folyamatok megtervezéséhez és bevezetéséhez ajánl egy ötlépéses módszertant, amelyre alapozva elindulhat a változás útján. Az igen terjedelmes függeléket pedig olyan sablonok, segédanyagok és példák alkotják, amelyek gyakorlati segítséget kínálnak ahhoz, hogyan tehetjük a digitális munkarendet gördülékennyé és hatékonnyá iskolánkban, függetlenül attól, hogy általános iskolai, középfokú vagy szakképzési intézményről van szó.
Miről olvashat a kiadványban?
- Mi az a 10 lépés, ami a távoktatás megtervezéséhez mindenképp szükséges?
- Mi az Európai Bizottság ajánlása a 2020/2021-es tanév blended oktatási helyzetére?
- Milyen tanulságok születtek nemzetközi tapasztalatok elemzéséből?
- Honnan tudhatja az intézményvezető, hogy intézkedései megfelelőek voltak-e?
- Hogyan lehet a távoktatás tanulóközpontú?
- Hogyan értékeljük a tanulók teljesítményét a távoktatás alatt?
Kiadványunk ezekre, és számos más olyan kérdésre ad választ, melyek most kevés kivételtől eltekintve minden iskolát érintenek. Szerzőink digitális módszertani tanácsadók, e-learning szakértők, hazai és nemzetközi pedagógiai projektek alapján állították össze ezt a hasznos és kifejezetten gyakorlati kézikönyvet, mellyel az iskolák átállását kívánjuk könnyebbé és gördülékenyebbé tenni.
Korosztály | tetszőleges |
Megjelenés | 2020. 12. 16. |
Termékcsoport | Módszertan |
Súly | 140 g |
Oldalszám | kb. 120 oldal |
Szerzők | Csordás Ildikó, Tóth Boglárka |