Leírás
Termékleírás
A The Autonomy Approach egy olyan elméleti tételt mutat be, amely a tanulók autonómiáját támasztja alá az angoltanulásban. Egy olyan gyakorlatias nézőpontba ad betekintést, amely a nyelvtanulást önállóan irányított tevékenységként kezeli (tanítható-tanulható tevékenységek, amelyek a tanulás elveiben gyökereznek).
Az Autonomy Approach abból indul ki, hogy a hangsúly a tanulók önálló tevékenységén van, így a megszerzett ismeretek sokkal jobban hasznosíthatók az osztálytermen kívül is. A szerzők megvizsgálják és elmagyarázzák a metakognitív tudás és készségek mögött álló elméletet (a sikeres tanuláshoz kapcsolódó törekvések gyökerei), mindezt alátámasztják számos erre vonatkozó tevékenységgel, amely segítheti a tanulót és a tanárt, hogy saját kezükbe vegyék a fejlődésüket. A könyvben szereplő tevékenységek elsősorban nem a nyelvtanítást célozzák meg, hanem inkább arra irányulnak, hogy a tanulók önállóan mélyítsék el a további idegennyelveket. Így a tanulók és a tanárok is ösztönözhetők a tanulás új módszereinek megosztására, kipróbálására, kiválasztására és mindezek tesztelésére. Összegezve tehát, ezek a tevékenységek alkalmasak egy átfogó, önálló nyelvtanulási program kidolgozására vagy egy meglévő tanfolyam kiegészítésére.
Ez a könyv a következő célcsoportnak szól:
- nyelvtanárok és oktatási tanácsadók
- Szakmai fejlesztésben részt vevő oktatók
- Tananyagfejlesztők
- Nyelvi tantervek tervezői
Az Autonomy Approach három részből épül fel, amelynek középpontjában az elmélet, a gyakorlat és a fejlesztés áll:
Az A rész részletesen leírja az a megközelítés filozófiai hátterét. Az önirányított nyelvtanulás népszerűsítése érdekében több olyan kezdeményezés és tanári felkérés indult, amely arra ösztönzi a nyelvtanulókat, hogy nagyobb tudatossággal és felelősségvállalással vágjanak bele a tanulásba.
A B rész lépésről-lépésre segíti a tanulókat a fejlődésben, támogatja őket az egyéni tanulási terv kidolgozásában, végrehajtásában és módosításában.
Korosztály | felnőtt |
Megjelenés | 2017. 09. 01. |
Nyelv / tantárgy | Angol |
Nyelvi szint | A1-C1 |
Sorozat | Delta Teacher Development Series |
Szerző | Brian Morrison, Diego Navarro |
Terjedelem | 160 oldal |
Termékcsoport | Módszertan |
Hasonló termékek
Activities for Inclusive Language Teaching Valuing Diversity in the ELT Classroom
10.500 Ft7.350 Ft30%