Leírás
Az egyes kötetek nagyon sokféle feladatot és számos visszatérő feladattípust tartalmaznak, ilyenek például az állandó játékok (láncjáték, memória, trimino, párbeszédpuzzle, cetlicsata, szerepjáték), portfoliókészítés és projektmunka, amelyek mind a hatékony és autonóm (partner- és csoportmunkában végezhető tevékenységek, feladatrally, projektötletek, készségtréningek, tesztek, nyelvtanulási játékok, gyűjtemény) tanulást segítik.
Az első kötetben a korosztály életkori sajátosságainak megfelelően elsősorban a primer készségek (hallás-utáni értés és a beszédkészség) fejlesztése kap hangsúlyt. A második kötettől a szerzők az erre a korosztályra jellemző kommunikációs szituációkra építve már a szekunder készségek (olvasott szöveg értése, íráskészség) fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektettek. A WIR a legújabb, a felfedeztető tanuláson alapuló nyelvtantanítási módszert alkalmazza.
Az egyes kötetek végén található Grammatik ABC segítségével a tanulók mindig szituációba ágyazva, az összegyűjtött példák alapján maguk fogalmazhatják meg a szabályszerűségeket. Ezzel egyrészt könnyebben megjegyzik a nyelvtani szabályokat, másrészt megerősödik bennük az a szemlélet, hogy a nyelvtan a kommunikáció eszköze, nem pedig célja.
A WIR tankönyvcsalád az Európa Tanács idegennyelv-oktatással kapcsolatos ajánlásai alapján általános iskolás német nyelvtanulók számára készült és összhangban áll a 4-8. évfolyam számára íródott kerettanterv német, mint első idegen nyelvre vonatkozó irányelveivel.
Korosztály | tetszőleges |
Megjelenés | 2018. 09. 01. |
Nyelv / tantárgy | Német |
Nyelvi szint | A2-B1 |
Sorozat | Wir |
Termékcsoport | Tankönyvcsalád |