Weboldalunk cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információ a Cookie tájékoztatóban.

Iskolaszervezési stratégiaváltás

8.495 Ft
Menny.:
Elérhetőség: Raktáron
Cikkszám: 9789635780402
Mit tehetünk a tanulói létszám megtartásáért?

További adatok

Termékleírás

A folyamatosan változó körülmények arra késztetik az iskolákat, hogy újragondolják küldetésüket, működésük alapfilozófiáját, és elinduljanak egy olyan úton, amely struktúrájában és a tanítás-tanulás egész folyamatában új, a megváltozott vevői és környezeti igényekhez igazodó célokat tűz maga elé. A tanulólétszám csökkenő tendenciáját, az iskolaváltások visszaszorítását csak minőségi szolgáltatásokkal és hatékony marketingtevékenységgel lehet mérsékelni vagy megfordítani.

A szülői igények átformálódnak. Változik az iskolával kapcsolatos fogyasztói attitűd. A rugalmas alkalmazkodás a piaci és partneri igényekhez, a szükségletek felkutatása, a szolgáltatás minőségének javítása, a piaci résztvevők elégedettségének vizsgálata, a munkatársak szemléletének tudatos formálása mind-mind elengedhetetlen feladata annak az intézménynek, amely meg akarja tartani a diákjait. Az iskolai marketingtevékenység sikeres megvalósításának alapvető feltétele, hogy az eladó (iskola) és a fogyasztók (pedagógusok, szülők, diákok) az iskola által nyújtott szolgáltatásokkal elégedettek legyenek.

 

Miből áll egy iskola marketingtevékenysége? Mi a SWOT-analízis, milyen egy iskola jövőképe, mit takar a „tavaszi nagytakarítás”? Milyen a jó cél? Hogyan tudunk projektet tervezni, és mi a GANTT-mátrix? Milyen lehetőségei vannak egy oktatási intézménynek a tanulói megtartásához?

Kiadványunkban válaszolunk a feltett kérdésekre.

Kiadás éve 2022
Nyelv / tantárgy Módszertan
Terjedelem 98 oldal
Formátum A5
Szerző Barbarics Györgyi

További információk és letölthető anyagok

Tartalomjegyzék

Iskolaszervezési stratégiaváltás - Tartalomjegyzék

Iskolaszervezési stratégiaváltás - Tartalomjegyzék


Lapozzon bele!