Termékleírás
A Natural Business English olyan embereknek szól, akik szeretnék elsajátítani a nemzetközi üzleti élet valódi nyelvét. Ez magában foglalja az alapvető üzleti szókincset és kifejezéseket, valamint bemutatja és gyakoroltatja az autentikus üzleti nyelvet megfelelő módon, hogy fejlessze a folyékony kommunikációt.
Használható tanórán vagy önálló tanuláshoz, alkalmas olyan tanfolyamokon történő felhasználásra, amelyek üzleti angol egységeket is érintenek, egyetemi vagy azzal egyenértékű szintűek, segít azoknak is, akiknek a karrierjük során van szükségük az angol nyelvre.
A Natural Business English magában foglalja az alapvető és autentikus üzleti nyelvezetet, amely a következő 4 fő területet érinti:
- Unit 1-4 üzletemberek, vezetők, szervezetek, egyesülések és felvásárlások
- Unit 5-8 gyártás, kiskereskedelem, szolgáltatások és üzleti tevékenységek
- Unit 9-12 termékek, ügyfelek, marketing és stratégia
- Unit 13-16 kutatás, fejlesztés, emberi erőforrások, számvitel és pénzügyek
- Unit 17-20 piac, gazdasági információk, globális gazdaság és vállalkozások jövője
Minden negyedik fejezetet egy két oldalas összefoglaló rész követ. Mindegyikben hatvan kérdés található az előző egységben tanultakkal kapcsolatban. A tanulók megszilárdíthatják a tudásukat, tesztelhetik magukat és a megoldókulcs segítségével ellenőrizhetik a fejlődésüket.
A Natural Business English egy kifejezésgyűjteményt is magában foglal és egy CD-t is tartalmaz, amely a könyvben tárgyaltak nagy részét hanganyag formájában adja vissza, többek közt üzletemberek, illetve szakemberek közötti párbeszédeket, interjúkat, amelyek fejlesztik a diákok kiejtését és bővítik a szókincset.