A WirtschaftsWoche német gazdasági hetilap által 2021 decemberében közzétett, a 100 legjobb, leginnovatívabb és legfenntarthatóbb családi vállalkozásról szóló tanulmányában a Klett Csoport az első helyen végzett a németországi vállalatok között. A felmérésben részt vevő 260 családi kis- és középvállalkozás közül az oktatással foglalkozó Klett tudta minden kritérium tekintetében leginkább meggyőzni a válaszadókat.
A WirtschaftsWoche megbízásából készült tanulmányban mintegy 1300 embert kérdeztek meg olyan vállalati jellemzőkkel kapcsolatban, mint bizalom, minőség, innováció, fenntarthatóság vagy az arculat. Ezek voltak azok a kategóriák, amelyekben a Klett Csoport a leginkább meg tudta győzni a válaszadókat, ezzel pedig Németország legjobb családi középvállalkozása lett olyan márkaneveket megelőzve, mint a Birkenstock, a Ritter Sport vagy a Ravensburger.
Az Innofact Intézet immáron második alkalommal segített kideríteni a WirtschaftsWoche számára, hogy mi Németország legerősebb családi középvállalkozása. A tanulmányhoz a kutatók üzleti fejlődési indexet dolgoztak ki azon vállalatok számára, amelyek árbevétele 250 millió és egy milliárd euró közé esik. Ezt aztán a bejegyzett szabadalmakhoz, valamint a felmérés eredményeihez viszonyította, és így állította fel az Infofact Intézet a 100 legjobb családi vállalkozás rangsorát.